______________________________________________________________________________________________________________________

HIMMA

   2013-01-29 / 17:39:00 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Tjaa!
 
Hemma och softar på! Ska göra läxa och lyssna på musik typ, japp, det är allt jag ska göra idag :D
Har inte så mycket att säga, mer än att snart är det gymnasieval och jag vet inte riktigt vad jag ska välja. hhah panik :( 
 
Ha en go kväll som vanligt. 
 

pannkaksbagarN

bananpannkaka med banan & en liter sirap. hahah
min ring gick sönder. Vill ni veta varför? Jo,hade världens fight, tog i så hela ringen sprack... så stark är jag.

lika som bär eller? ;)))





Comments
Duvetvem

Ni är faktiskt rätt lika ändå ! ;)

2013-01-29 18:00:50
Anonym

Nej knappast!! :-)

2013-01-30 19:32:46
Duvetvem

Jo men ni är ju lika :)

2013-02-02 16:56:05

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).