______________________________________________________________________________________________________________________

Tillägnar detta inlägg en speciell person...

   2013-11-25 / 20:29:20 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
...vid namn Karin som så spänt väntat på ett inlägg!

Insåg just hur lite bilder jag har på dig, men du är goast min underbara vän! (skulle kunna äta dig!)(Men ändå inte, för jag vill inte förlora dig!)


 

Glömmer aldrig när vi "inte" sov där på soffan.









Tog den här bilden lite spontant på dig när du var några månader.. haha visst var jag duktig?!
 







Comments
Din alldeles egna kakka

åh nuttis!!
ruggigt charmerande bilder du har på mig! älskar den när vi inte sov, vi vilade ju bara lite hahah!
du är så duktig, proffsfotograf redan som liten, fast du hade ju en söt model som hjälpte dig lite på traven! ;)
detta var det bästa och finaste inlägget denna bloggen någonsin haft!!!!!!!!!!! ♥

2013-11-25 20:39:45

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).