______________________________________________________________________________________________________________________

Bästa inlägget denna bloggen kommer ha

   2013-08-11 / 21:59:21 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Chacha bloggN, som ni har fått lida av dessa inläggen... Dock så är jag här nu :)! Idag har jag teipp shoppat och vart på stan med mina gullungar (några barn jag hittade). Sitter dock nu och trycker i mig en burk kattmat för att få kroppen alla vill ha.
Lite fakta om mig då eftersom ni bryr er
1. Jag är cool
2. Jag äger dom som äger den här bloggen
3. Jag kommer aldrig tillbaka.
Den här gången var kul ni kan gärna donera en arm eller en katt till linnea sen TACK hejdå
//Anonym
 
 





Comments

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).