______________________________________________________________________________________________________________________

SJÄLVASTE JULAFTON!

   2012-12-24 / 20:59:00 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
haaallå i stugan! som tomten sa... haha fy :') 
Men hej! Hoppas ni har haft en trevlig dag, det är ju den 24 december. wooop!
 
Jag tog lite kort som jag tänkte dela med mig av, ha en fortsatt trevlig kväll gott folk. 
 



såg detta i snön, det var antagligen tomten som skrev det.. o:



hmm.. detta var några av julklapparna jag fick, jag kan ju säga att jag blev ganska chockad av att få tandkräm, men.. ska man äta godis så ska man bannemej borsta sina tänder noga efter! hahahha





Comments

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).