______________________________________________________________________________________________________________________

16 ÅR!

   2013-04-27 / 21:25:23 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
WOOOHO!  
16 ÅR! haha japp, jag är glad. 
Dagen har jag tillbringat med mina nära å kära!
Shoppat, ätit tårta, ätit mer mat, och nu sitter jag å myser i soffan! får ju heller inte glömma att säga att jag fick frukost på sängen idag oxå, haha lyx. :D
-matdagen- .. snacka om att det kommer bli en träningsvecka nu...
 
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. 






 





Comments
Amanda

GRATTIS :D

Svar: TACK AMANDA :D
fotostuff.blogg.se

2013-04-28 15:52:21
marina

Grattis i efterskott. :)

Svar: Tack så mycket :)
fotostuff.blogg.se

2013-04-30 10:57:33
http://marinapalme.blogg.se

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).