______________________________________________________________________________________________________________________

18 nooovember

   2011-11-18 / 09:16:39 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Tjeena :D !  Nu sitter jag och min ängel Linnéa i skolan, själv sitter jag bara här och väntar medans Linnéa giiikar nått häst spel på facebook? o.O
Vädret är ju på topp ?! dimma överallt ? :o skulle vart bättre om det kom lite snö (:
Ha det nice :D
/ Heidi & Linnéa






Comments
K A R I N

ska försöka få detta att låta som om jag inte är ett peddo, men JAG SÅG ER I KUNGÄLV IDAG! hihihihi !

2011-11-18 16:07:29
http://kaaaarinn.blogg.se/

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).