______________________________________________________________________________________________________________________

cha :D

   2011-12-26 / 18:50:33 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Hej o: as länge sen jag skrev :(
Men tiden flög iväg under jul ! Har haft en mysig jul och fått fina presenter (:
Idag har jag shoppat med Frida och hennes mamma och bror och min mamma och bror i allum :D 
STORA INKÖP: eller inte .. köpte en liten sak..

Brun utan sol: 85:- på Åhlens
Aldrig använt sån mojj så ska bli intressant och se om jag kan bli lite mindre likfärgad o.o
Kunde inte vrida bilden :( orkade inte anstränga mig med att vrida den så ni får vrida på huvudet !
Hoppas inte ni får allvarliga nackskador ;)





Comments
K A R I N - duvet din favvo tjej! :D

INTE BLI NEGER ÄN MEEEEJJJ! :(

2011-12-28 00:31:29
http://kaaaarinn.blogg.se/
Frida - Lilla Larssons

Funkar den tycker du Linnea? :D

2012-01-13 18:30:46
http://photosfromfrida.blogg.se/

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).