______________________________________________________________________________________________________________________

9 Januari

   2012-01-09 / 21:00:10 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Tjolahopp!

Har precis gjort klart engelskan :) Lagt ned mycket energi på detta så hoppas det kan höja mitt betyg aningens!
Imorgon är det skola igen känns trist men är fit for fight ska plugga järnet och lägga ner mer tid på skolan eftersom jag inte var så nöjd med mina betyg :(
Annars har jag mest chillat idag blev typ helt chockad när det snöade !?
Men det har regnat bort nu :/ skit också !
Ska snart lägga mig så jag är pigg imon, hoppas jag kan somna bara -.-

Tog några bilder på mina husdjur idag här får ni några bilder!

Ludde spanar på snön
Lova sitter aldrig still ! :@ så det blev ett gnska dåligt foto, men svart lämpar sig inte bra på foto :(
Zilla älskar när man kastar boll med henne - SE UPP FULL FART!
- Är jag söt nu?
Hoppas ni har haft ett bra lov (;
//Linnéa





Comments
Karius, kakka, karre, kajjen bajjen, osv...

Sista bilden! Zillusen, goooooosssiiiiiii :')

2012-01-10 22:50:40

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).