______________________________________________________________________________________________________________________

OJOJ

   2013-01-31 / 18:38:00 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Hejsan! 
 
So-provet avklarat... hoppas verkligen det gick bra, kändes skönt att få det gjort :)
Kom hem efter två och lagade lite mat, blev extremt gott faktiskt, hhaha nöjd :D
Men glädjen varade inte länge :( Fick en jobbig huvudvärk så la mig o sov i en timma och nu känns det bättre :) 
 
Just nu snackar jag med min vän Tåbbe, vi snackar om kakor.. haha jag gillar kakor! 
 
Ha en god kväll!
 





Min mor fyller ju år idag så vi passade på att äta lite våfflor nu på kvällen också! gööttt.





Comments
Gunilla

Middagen var supergod!!! Tack Heidi o Clara!!

2013-01-31 20:39:43
isse pisse

YOLO swaag aka mäster kocken!!

2013-01-31 21:48:16

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).