______________________________________________________________________________________________________________________

CLARITY

   2013-02-04 / 19:15:21 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Aahtjaa! 
 
Snacka om seg måndag. Nej men nu får vi vara glada, våren är ju på väg ? haha nej, varför kom världens snöstorm... usch. 
Men men, nu är jag hemma och ska finslipa på mitt so-arbete om USA, och sen ska jag sova som aldrig förr hade jag tänkt! 
 
Hoppas ni får en soft måndagskväll!
 



älskade armband asså, min favorit, tack Linnkoneinen aka Linnéa.





Comments
byzenboy

hahahah Linnkoneinen lol xD

2013-02-04 19:53:17
NOTVOLTURE

tryhard success. ;)

2013-02-04 21:44:44
Mikaela

asså varför så himlans fin?!

2013-02-08 21:24:58

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).