______________________________________________________________________________________________________________________

ohh.. !

   2012-05-07 / 22:13:26 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Tjeennare! Idag har det inte hänt så mycket... chillat såklart! Sen kom huvudvärken på besök, så jag får la ta & säga hejdå till den så snabbt som bara möjligt ! :s
Brist på bild så tänkte jag visa hur busig jag är när jag smular ner när jag äter kakor :'3 
JUUUSTE, SKA JU KLIPPA MIG IMORGON! Så... här ska ni få se 2 bilder ''innan'' jag klippt mig lite!
båda är från idag!
Linnéa är kung :*
// Heidi





Comments

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).