______________________________________________________________________________________________________________________

Vinter

   2012-12-22 / 15:39:00 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Hejsan! 
Nu har jag precis kommit hem från värmland och har fotat lite med kameran där, hade gärna tagit fler men batteriet tog slut... 
Det var mycket snö där uppe, och jag hoppas på att vi får lite snö här igen! Och det ser ut som att jag har turen med mig :) 
 
Om ni vill ha fler bilder får ni säga till, så lägger jag upp några fler :D ! 









Comments

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).