______________________________________________________________________________________________________________________

Värmland!

   2012-12-19 / 22:03:08 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Tjeeinare! 
Kom hem från stenungsund för nån timma sen och nu sitter jag o kollar på South park :) 
ååhhh jullloov imorgoon! woooopwooopp
aja..imorgon efter skolan drar jag till Värmland så kanske inte uppdaterar lika mycket som jag brukar, eller så är det tvärtom, bloggar som aldrig förr! Vi får se :D 
 







ovanför är det några bilder som jag tog förra gången jag var i värmland.
 





Comments

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).