______________________________________________________________________________________________________________________

tjugosjätte november

   2011-11-26 / 14:29:45 CATEGORY: Allmänt
  ______________________________________________________________________________________________________________________
Hej :)
Länge sedan jag bloggade o.o Men har vart sjuk och glömt av fy skäms.
Men iaf idag ska jag på hummerfest hon några vänner xd
Imorgon är det konfa , första gången ! Hoppas det blir en najs grupp :)
Vill ha frost och snö nu ! inget roligt fotoväder ute nu ! :(
Justee ska snart praoa några tips på kul ställen ? :D
Saker jag ska göra innan festen:
  • Duscha
  • Rensa kattlådan
  • SPEEELAAAA
  • Städa mitt rum
Såja det var min mkt intressanta dag. Nu ska jag återgå till att spela lite ;))
// Linnéa





Comments
K A R I N - duvet din favvo tjej! :D

Soptant ?!

2011-11-27 17:48:02
http://kaaaarinn.blogg.se/

You name it:
save to next time?

E-m@il:


Blog/ Webpage:


Message:

Trackback


Hej! Vi är två fotoglada tjejer som driver denna blogg. Här kan du läsa om våra liv och titta på våra foton :).